Napsali o nás

Ambulantní centrum, lůžková oddělení, RTG a SONO, lékarna.
Nejen pro Prahu 3.

Nemocnice Žižkov úspěšně zahájila komunikaci s médii a veřejností

Od října 2020 Nemocnice sv. Kříže Žižkov odstartovala mediální a PR kampaň, zahrnující tištěný tisk, internetové obsahové weby i sociální sítě. Cílem je nemocnici otevřít veřejnosti a informovat o proměně, kterou jediná nemocnice na Žižkově prochází.

Nemocnice sv. Kříže Žižkov je zároveň pátá - a nejmladší - nemocnice katolické církve, což je akcentováno i v mediální komunikaci s novináři a veřejností.

"Stanovili jsme si tři cíle: známost značky, positioning nemocnice v rámci Prahy, získávání pacientů pro lůžkovou a ambulantní péči. Tomu jsme přizpůsobili výběr komunikačních kanálů a cílových skupin," říká tiskový mluvčí a PR manažer Radek Pešout.

Kontinuální komunikace probíhá v internetovém prostředí, v rámci měsíčních kampaní využívá Nemocnice Žižkov tištěná média. V plánu je zařadit do mediamixu i ostatní typy médií, což bude reflektováno v roce 2021.

"Budujeme vlastní obsah na webu nemocnice, vytváříme obsah pro Facebook, Instagram i Twitter. Aktivně komunikujeme s veřejností ve skupinách na Facebooku. Novináři dostávají od nás pravidelné informace a daří se nám budovat vztahy mezi redakcemi a Nemocnicí Žižkov. Z toho pak vznikají zajímavé články pro tištěné noviny či týdeníky," vysvětluje Radek Pešout.

Jako ukázku přinášíme články z Radničních novin Prahy 3, Pražského deníku a Týdeníku Hrot.
Publikováno: 4. 12. 2020

Fotogalerie